Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

Önemli bilgiler ve zaman zaman karşılaşabileceğiniz sorunlarla ilgili pratik çözümler...

Ürünümüz ile ilgili, görüş, soru veya sorunlarınız için, teknik destek talep formunu kullanabilir ya da iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz. Hizmet kalitemizin artmasına yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz.

» Stokerli Kazanlar konusunda bilinmesi gerekenler için lütfen tıklayınız
» Manuel Kazanlar konusunda bilinmesi gerekenler için lütfen tıklayınız
» Sıcak Hava Apareyi Kazanları konusunda bilinmesi gerekenler için lütfen tıklayınız

SIKÇA SORULAN GENEL SORULAR

Cihazım ısıtma yapmıyor radyatörler ısınmıyor.

  • Cihaza elektrik gelmiyor olabilir: Sigorta ve elektrik devreleri kontrol edilmelidir cihaza elektrik geldiğinden emin olunmalıdır.
  • Sıcaklık düşük ayarlanmış olabilir : Termostat sıcaklığı yükseltilmelidir
  • Radyatör vanaları açık konuma getirilmemiş olabilir vanalar kontrol edilmelidir ve tesisatta hava varsa radyatörlerin üzerindeki prujörler gevşetilerek sistemin havası alınmalıdır radyatörlerin ısınması bu şekilde sağlanabilir.
  • Yakıtınızı kontrol ediniz, yakıt bitmiş olabilir.
  • Cihazın tesisat vanası kapalı olabilir vanaları kontrol ediniz.

Atık gaz kokusu geliyor.

  • Baca bağlantılarınızda sorun olabilir sızıntı olabilir, cihazı kapatarak ortamı havalandırınız ve baca bağlantılarınızı kontrol ediniz.
  • Kapaklardan sızıntı yada üst sacta sızıntı olabilir cihazı kapatarak ortamı havalandırınız daha sonra kapaktaki salmastra ve diğer izolasyon malzemelerini kontrol ediniz.

Cihaz ayarlanan sıcaklığa gelmeden duruyor.

  • Emniyet ya da kullanım termostatı arızalı olabilir yenisiyle değiştirilmelidir.
  • Dijital termostat arızalı olabilir yenisiyle değiştirilmelidir.

Yakıt tasarrufu için ne yapmalıyım?

  • Oda sıcaklığını 21 °C sabit tutun.Sıcaklığı 1 °C azaltmak yaklaşık % 10 tasarruf sağlar.

Stokerli bir kazanım var kazan normal çalıştığı halde yanmamış kömür çıkıyor ne yapmalıyım?

  • Kazanınızın bakıma ihtiyacı vardır.Temizlenmesi gerekiyor.

Kazanlarınızın garantisi kaç yıldır?

  • Tüm ürünlerimizin garanti süresi 2 yıldır.

Garantiye neler girer?

  • Kullanıcının hatasından kaynaklanmayan ve ürünün kullanım kitapçığında belirtilen çerçeve içinde garantilidir.
  • Kapalı imbisat ile kullanılması durumda, ürün garanti kapsamından çıkar.

Kazan bakımları garanti dahilinde midir?

  • Kazanların bakımları garanti dahilinde değildir. Ücretlidir.

Ürünlerimize ne kadar sürede bakım yaptırmalıyız?

  • Cihazınızın çalışmasında herhangi bir sorun yoksa yılda bir kez yeterlidir.

Bakımları yetkili servise yaptırmak zorunda mıyız?

  • Bakımı kendinizde yapabilirsiniz fakat sağlıklı bakım ancak servislerimizin yaptığı bakım olacaktır.

Kazanımızın bakım ücreti ne kadardır?

  • 2017 yılı için bakım ücreti 110 TL + KDV dir.

Stokerli kazanlarda stokerden niçin duman gelir?

  • Kazan duman boruları kurumdan dolayı dolduğu taktirde duman stokerden yol bulur. 
  • Kazanın temizlenmesi gerekmektedir.Cihazdan kaynaklanan bir hata yada sorun yoktur.